اگه فاطمه نیستیم فاطمه گونه باشیم

مذهبی

خدایا!

این عزت برای من بس است که تنها تو فقط خدای من باشی .

و این ذلت برای من بس است که تو را نداشته باشم و تو مرا به خود واگذاری.

خدایا تویی که آفریدی ما را .

                                      پس به نام تو که خــــــــــــدایــــــــی!!!!!!!{#emotions_dlg.smile}{#emotions_dlg.smile}{#emotions_dlg.smile}

 

 

امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد.{#emotions_dlg.smile}

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت11:31---15 دی 1393
http://azvelayattashahadat.loxblog.com
سلام.... شما همین الان به 10 پست آخر من دعوتید... جالب ، زیبا و کاربردی هست
منتظرم...نظر یادتون نره.... در ضمن ادرس وبتون یادتون نره تا منم بتونم به وبتون سر بزنم...


لبیک یا حسین
ساعت21:04---24 مرداد 1393
سلام وبلاگ قشنگی دارین و مطالب آن آموزند و مفید است...

من لینکتون کردم


منم سارا دختر دایی
ساعت14:37---22 مرداد 1393
وبلاگت عالیه حرف نداره

من نعیمه یه دختر دایی
ساعت17:42---19 مرداد 1393
سلام عزیزم
مگه 26بهمن 1393 از راه رسیده؟؟؟؟ چرا کسی چیزی به ما نگفته؟؟؟؟؟؟:
پاسخ:سلام www.doctor.s.1998@gmile.com.خوبی؟من هم خوبم.اول ممنون از اینکه نظر دادی دوم وظیفت بود سوم هم هش هش هش تو نی اصلا ابدا عش تو نی دختر دایی عزیز


محمد حسن
ساعت21:50---18 مرداد 1393
سلام من هم مثل شما وبلاگ مذهبی دارم شما رو لینک کردم و نظر دادم شما هم منو لینک کنید و نظر بدید
پاسخ:ممنون از اینکه به من سر زدید و نظر گذاشتین و همچنین لینکم کردید.من هم شمارو لینک کردم


دختر خوشمله
ساعت12:40---10 اسفند 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااااااام عزیزم خوبی؟؟؟؟ خیلی وب قشنگی داری واقعا لذت بردم ممنون میشم به سایت منم یه سری بزنی خیلی دوس دارم از نزدیک ببینمت دوست دارم بووووووووووووس منتظرتم گلم بابای

علی
ساعت22:32---26 بهمن 1392
سلام من که کلا وبلاگ شمارا دوست دارم چون خودم عاشق حجابم و قطعا همسری انتخاب می کنم که حجاب خیلی خوبی داشته باشد......................

مصطفی احمدی
ساعت19:27---26 بهمن 1392
بسم الله الرحیم
سلام علیکم
امام علی (ع)می فرمایند کفار درکفرشان بایکدیگر متحدند اما مسلمین . . .
لطفآ به وبلاگ ما بیاید ونظربدید
ahd110.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 26 بهمن 1398ساعت 16:15 توسط زینب السادات|